Tietopankki
Sähköinen asiointi, ehdot ei täyty
- Aloituspaketti
- HUKKANOUDOT
- Jätehuoltomääräysten ja taksan tulkinnat ja soveltaminen
- Kesäasukkaan tyhjennysten päivittäminen
- KIMPPA (YHTEINEN ASTIA)
- Kompostointi-ilmoitus
- LIITTÄMINEN JÄTEHUOLTOON
- Mikä perusmaksu?
- Monilokeropalvelu
- Muistilista / Asiakkuuden muutos
- Muistilista: Asiakaskortin täyttäminen
- Muistilista: Lajittelulava
- Muistilista: Noutopalvelu
- Muistilista:Bonuskirjaus urakoitsijalle
- Muutos, palaute ja aktiviteetti
- Peräkärryn varauskalenteri
- RAKENNUKSET JOISSA ASUMISTA JA YRITYS
- SEKAJÄTEASTIAN TYHJENNYSVÄLIN PIDENNYS
- Sekajätepistepalvelu
- Tarraprintterin käyttö
- Tilaus
- Tyhjennyspäiväkysely
- Vingon asiakasnumerot
- YRITYSASIAKAS
- Jos jokin kohta tyhjennysvälin pidentämiselle annetuista ehdoista ei täyty, siirtyy hakemus jätelautakunnan käsittelyyn.
- Lähetä hakemus sähköpostilla ujlk@ujlk.fi.
Sähköpostiin kopioidaan kaikki aktiviteetilla näkyvät tiedot (molemmat ruudut), myös asiakasnumero, asiakkaan yhteystiedot sekä hakemuksen luontipvm lisätään sähköpostiin. Helpointa on kerätä kaikki tiedot esim. Wordiin, josta ne saa kopioitua Vingon sähkopostiin. (Kun olet avannut aktiviteetista sähköpostin, et enää pääse aktiviteetille kopiomaan tietoja.) - siirrä aktiviteetti jäteasiamiehelle G21, laita TVP kuukauden päähän
- Kirjaa palaute 1003 Hakemus saapunut/käsitelty
Palautteeseen tieto, että asia siirretty jätelautakunnalle ja syy miksi näin on toimittu, esim.”asiakas ei kompostoi biojätettä, siirretty lautakunnalle.”