Tietopankki

Muutos, palaute ja aktiviteetti

Kuvaus

Kaikista kiinteistöön liittyvistä yhteydenostoista tehdään joko muutos tai palautekirjaus.  

Muutoskenttään kirjataan asiakaskortin tiedoissa tai palveluissa tehty muutos. Muutos on lyhyt, lokimainen kirjaus mitä muutettu.

Palautteelle kirjataan enemmän selvennystä ja kuvausta vaativat asiat.

Aktiviteetti tehdään mahdollisia jatkotoimenpiteitä tai jonkin asian seuraamista varten.

MUUTOS

Muutokseen kirjataan vanha tieto => uusi tieto, milloin muutos tapahtuu sekä ilmoittaja.

PALAUTE

Palautteelle kirjataan pidemmät kuvaukset asioista. Palautteen kautta tehdään aktiviteetti mahdollisista jatko toimenpiteistä

Tavallisesti palautteissa käytetään valituskoodeja 1000-4000.
Mikäli kyseessä on urakoitsijalle tehtävästä bonuskirjauspalautteesta, käytetään koodeja 0xxx AS-1.
TIL-1, 2 ja 5 koodien käytöstä aina ensin yhteys kuljetukseen.
5000-5003 koodit ovat ainoastaan viranomaisen käytössä.

Palautteelle täytettävät kentät:

AKTIVITEETTI

Aktiviteetille kirjataan selkeästi mitä ja kenen halutaan asialle jotain tekevän. Toivottu valm. päivä laitetaan sille päivälle kun muutos tai tehtävä toivotaan tehdyksi. Esim. asiakaspalvelulle lisäjätteen nollaus seuraavan tyhjennyksen jälkeiselle päivälle tai loppulasku pyyntö laskutukselle viimeistä tyhjennystä seuraavalle päivälle.

Kategoriat joissa SA-alku ovat käytössä sähköisen asiointipalvelun kautta tuleville aktiviteeteille.