Muistilista / Asiakkuuden muutos
- Aloituspaketti
- HUKKANOUDOT
- Jätehuoltomääräysten ja taksan tulkinnat ja soveltaminen
- Kesäasukkaan tyhjennysten päivittäminen
- KIMPPA (YHTEINEN ASTIA)
- Kompostointi-ilmoitus
- LIITTÄMINEN JÄTEHUOLTOON
- Mikä perusmaksu?
- Monilokeropalvelu
- Muistilista / Asiakkuuden muutos
- Muistilista: Asiakaskortin täyttäminen
- Muistilista: Lajittelulava
- Muistilista: Noutopalvelu
- Muistilista:Bonuskirjaus urakoitsijalle
- Muutos, palaute ja aktiviteetti
- Peräkärryn varauskalenteri
- RAKENNUKSET JOISSA ASUMISTA JA YRITYS
- SEKAJÄTEASTIAN TYHJENNYSVÄLIN PIDENNYS
- Sekajätepistepalvelu
- Tarraprintterin käyttö
- Tilaus
- Tyhjennyspäiväkysely
- Vingon asiakasnumerot
- YRITYSASIAKAS
Kuvaus
Kun asiakas ilmoittaa muuttavansa pois tai muuttavansa asumaan, tehdään asiakastietojen päivitys Asiakkuuden muutos– toiminnon kautta.
Asiakkaalta kysytään:
- onko ostanut vai vuokrannut / myynyt tai ollut vuokralla
- koska muutos on tapahtunut ja uuden omistajan nimi jos tiedossa
- viimeinen / ensimmäinen toivottu tyhjennyspäivä
- yhteystiedot
- laskutustiedot (laskutusosoite) loppulaskua tai perusmaksulaskua varten
- Uudelta asukkaalta tarkistetaan mahdollisten R-muistion tietojen ajantasaisuus
Jos pois muuttavalla asiakkaalla on RR:n vuokra-astia, tilataan sille poishaku noin 1kk:n päähän. Sekä uudelle että vanhalle asiakaskortille merkitään HUOM.-kenttään ”240 vuokra-astia haetaan pois vko xx”.
Jos biovelvollisuus aluetta, lisätään Huom. kenttään tieto tästä.
Jos uusi asiakas jatkaa samalla vuokra-astialla, poistetaan vanhalle kortille tehty tilaus TCS:stä ja VINGO:sta. Poista myös HUOM. -kentän teksti.
Jos asiakas on ollut vuokralla ja omistajan nimellä löytyy lopetettu kortti, ei käytetä asiakkuuden muutos toimintoa.
Vuokralaisen kortti lopetetaan lopetuspäivämäärällä ja omistajan kortti vastaavasti avataan takaisin käyttöön. Omistajan kortilta poistetaan mahdolliset palvelut (paitsi viemäri) tässä kohtaa, koska tietoa jatkosta ei ole.
Omistajan kortilta tehdään tarvittaessa aktiviteetti rekisteritiimille asukastilanteen tarkistusta varten.
Jos asiakas omistaa kiinteistön, mutta se jää tyhjilleen, päätetään palvelut ja muutetaan perusmaksu 990004. Päivitetään laskutusosoite.
Jos kiinteistö on biovelvollisuusalueella, lisätään huom. kenttään tieto tästä.
Asiakkuuden muutosta tehtäessä kopioidaan palvelut, jotta viemäritieto saadaan uudelle kortille oikein. Kopio myös kaivot ja R-muistio (jos siellä on tietoa). Jos uusi asiakas on vielä TUNTEMATON, poistetaan muut palvelut.
TUNTEMATON kortin kaivopalveluriviltä on poistettava aloitusviikko ja päivä.