Tietopankki
Tie liukas
- Aloituspaketti
- HUKKANOUDOT
- Jätehuoltomääräysten ja taksan tulkinnat ja soveltaminen
- Kesäasukkaan tyhjennysten päivittäminen
- KIMPPA (YHTEINEN ASTIA)
- Kompostointi-ilmoitus
- LIITTÄMINEN JÄTEHUOLTOON
- Mikä perusmaksu?
- Monilokeropalvelu
- Muistilista / Asiakkuuden muutos
- Muistilista: Asiakaskortin täyttäminen
- Muistilista: Lajittelulava
- Muistilista: Noutopalvelu
- Muistilista:Bonuskirjaus urakoitsijalle
- Muutos, palaute ja aktiviteetti
- Peräkärryn varauskalenteri
- RAKENNUKSET JOISSA ASUMISTA JA YRITYS
- SEKAJÄTEASTIAN TYHJENNYSVÄLIN PIDENNYS
- Sekajätepistepalvelu
- Tarraprintterin käyttö
- Tilaus
- Tyhjennyspäiväkysely
- Vingon asiakasnumerot
- YRITYSASIAKAS
Tie liukas-yksittäinen paikka (alle 10–20 paikkaa)
- ilmoita hukkanoudosta asiakkaalle (sms, sähköposti,kirje) käsittele kaikki saman alueen asiakkaat kerralla jos mahdollista
- paikkaus vain tilauksesta (erikseen sovittaessa myös muille),
- paikkaustehtävät tehdään tilauksina ajoreitille
- hukkanoudon hinnoittelu syyn mukaan (kiinteistön syy hinnallinen, muu syy 0-hinta). Tapahtumarivi jätetään asiakaskortille
- jos kuljettaja käyttänyt väärää poikkeamakoodia korjataan asiakashinta tapahtumalle
- kuljetus hoitaa paikkaukset taloyhtiölle automaattisesti, aspa auttaa tarvittaessa
Tiedottaminen asiakkaalle
- jos asiakkaalla on gsm-numero yhteystiedoissa hän saa viestin kujettajan kuittauksesta
- jos kuljetus tekee paikkausreitin, lähetetään reitiltä viesti “Teiden liukkauden vuoksi tyhjentämättä jäänyt jäteastianne pyritään tyhjentämään vielä tämän viikon aikana. Pga dåligt väglag blev ert sopkärl otömt, vi försöker tömma det ännu denna vecka.”
- jos gsm-numeroa ei ole aspa/kuljetus lähettää sisäisten tehtävien perusteella sähköpotin tai kirjeen asiakkalle, 1-2 viikoislle vain sähköposti
Tie liukas -isompi alue (yli 20 paikkaa)
-kuljetus ilmoittaa asiakaspalveluun, laajasta hukkanoutotilanteesta
-kuljetus sopii paikkauksesta urakoitsijan kanssa ja tekee paikkausreitin mahdollisimman pian, kun -olosuhteet parantuneet, sekä informoi suunnitelmasta asiakaspalvelua
-kuljettaja pääsääntöisesti kuittaa kaikki hukkanoudot aina, tehtäviä ei jätetä punaisiksi (tekemättömiksi)
-asiakkaan tiedottamisesta sovitaan aina tapauskohtaisesti, riippuen määristä keliennusteista ja paikkausajankohdasta